Тем: 4,638, Сообщений: 362,662, Пользователи: 160,965
На форуме: 8

Вернуться   Форум VolSat > Общий > Общий форум по спутниковой тематике

Важная информация


Ответ
 
Опции темы Опции просмотра Language
Старый 11.01.2023, 15:58   #1
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 873
Сказал(а) спасибо: 481
Поблагодарили 1,311 раз(а) в 606 сообщениях
Вес репутации: 34
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от evo Посмотреть сообщение
Друзі, хто і що порадить?... У звязку з відключенням світла, зараз багато ресіверів просто тупо не витримують пускового току і ламаються. В основному це БЖ. З ремонтом проблем не було. Але трапився один випадок і боюсь, що буде він не одинарний. Вийшов з ладу ресівер на гарантії. Знаючи, як довго сервісний центр буде вирішувати питання з ремонтом чи обміном (3 місяці чекав), то теж його здав на ремонт. Але в ремонтному дослідили його і відповіли, що він нерентабельно ремонтний. Мабуть процесор полетів. Ну дідько з цим ресівером. Питання в мене трохи інше. Знаючи, що у нас такі відключення світла, чи сервісний центр обмінює такі ресівери чи береться їх ремонтувати безкоштовно по причині гарантійного терміну? Чи посилається на електриків? Мол, причина в електриці, от з ними й судіться та розбирайтесь. Тут просто треба для себе вирішити. Чи мовчки поміняти ресівер на інший в свій збиток чи таки звернутись у сервісний?
Тут на власний розсуд ... Більшість клієнтів погоджуються на платний ремонт , щоб не чекати місяць ресивер з ремонту . В кого є гроші , купляють новий , а гарантійний кажуть буде про запас .

Навіть самі вредні клієнти посидівши місяць без ТВ починають берегти апаратуру , точніше більшість , бо є упороті до яких не доходить навіть після п'ятого разу .
sergeyss9 вне форума   Ответить с цитированием
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Старый 11.01.2023, 16:42   #2
evo
Профи
 
Аватар для evo
 
Регистрация: 11.03.2011
Ресивер: HD
Адрес: Україна
Сообщений: 963
Сказал(а) спасибо: 594
Поблагодарили 1,347 раз(а) в 572 сообщениях
Вес репутации: 27
evo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордитсяevo за этого человека можно гордится
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от sergeyss9 Посмотреть сообщение
Тут на власний розсуд ... Більшість клієнтів погоджуються на платний ремонт , щоб не чекати місяць ресивер з ремонту . В кого є гроші , купляють новий , а гарантійний кажуть буде про запас .

Навіть самі вредні клієнти посидівши місяць без ТВ починають берегти апаратуру , точніше більшість , бо є упороті до яких не доходить навіть після п'ятого разу .
Та я і був згодний на той платний ремонт за свій рахунок аби не чекати отих 3 місяців (уже були такі випадки) з сервісного. Тут питання в іншому. Якщо гарантійний ресівер вийшов з ладу по причині перемикань світла, то чи сервіс безкоштовно ремонтує-обмінює по гарантії, чи одразу відповідає, що безкоштовного не буде, того що це причина вашого обленерго і компенсацію за несправний ресівер вимагайте з них?

У мене усі упороті клієнти Я вже й не кажу їм, щоб ставили барєри - нема сенсу. Тричі згорить ресівер, то все одно не ставлять барєр
evo вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Старый 11.01.2023, 16:52   #3
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,614
Сказал(а) спасибо: 2,288
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от evo Посмотреть сообщение
...У мене усі упороті клієнти Я вже й не кажу їм, щоб ставили барєри - нема сенсу. Тричі згорить ресівер, то все одно не ставлять барєр
Там бар'єр допоможе так само, як зайцю стоп-сигнал. Теперішню апаратуру повністю обезструмлювати треба, коли не використовується.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо:
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Как раздать интернет со своего компьютера TheDude Литература: Документации / Инструкции / Журналы 12 28.03.2017 12:15

DigitalOcean Referral Badge

Текущее время: 06:29. Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua