|
||||||
![]() |
|
|
Опции темы | Опции просмотра | Language |
|
|
|
|
#1 |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,615
Сказал(а) спасибо: 2,289
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Я б спочатку взяв того амперметра в зборі, так як стояв в ЗП, включив його до автомобільної АКБ послідовно з нормальним тестером в режимі 20А та нормальним навантаженням (хоча б ампер 15...18 через ту "гірлянду") і оцінив адекватність його показів. Якщо немає 20А тестера, то хоча б 10А і забезпечити струм біля 9А. А далі вже можна щось мудрувати. Можливо там кулібіни втулили що попало під руки: амперметра від одного, а шунта від незрозуміло чого іншого. От тобі і секас в 63 роки, щоб молодість згадати.
P.S. Інший алгоритм - це відкинути шунт зовсім і подивитись на який струм розрахована та головка без шунта. Таке враження, що там хтось схрестив бульдога з носорогом...щоб майстри-послідовники мали з чим помахатись. |
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
|
|
#2 | |
|
Модератор
![]() Регистрация: 28.07.2007
Ресивер: Amiko Alien 8900
Адрес: Transcarpathia
Сообщений: 3,324
Сказал(а) спасибо: 4,892
Поблагодарили 3,315 раз(а) в 1,649 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
__________________
Nothing in life is to be feared, it is only to be understood. Now is the time to understand more, so that we may fear less. |
|
|
|
|
| 2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#3 |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,615
Сказал(а) спасибо: 2,289
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Тільки обережно, щоб не спалити головку. Починати з міліампер, поступово збільшуючи струм через неї... а тоді буде видно чого вона хоче.
P.S. Свого часу робив зарядні і з шунтами особливо не мудрував. Використовував в якості шунта звичайний кусок ізольованого дроту з совдеповської автомобільної проводки. Починав приблизно з метра і потихеньку вкорочував, калібруючи потрібне макс. значення (5А, 7А, 10А і т.п.). Десь виходило мабуть по 40...70см. Скручував та вкладав цей кусок дроту щоб не мішав і служать деякі зарядки і по цей день. Навіть в мене одна ще є. |
|
|
|
| 2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#4 | |
|
Модератор
![]() Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,556
Сказал(а) спасибо: 3,295
Поблагодарили 6,750 раз(а) в 3,251 сообщениях
Вес репутации: 76 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Цитата:
|
|
|
|
|
| 2 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#5 |
|
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,615
Сказал(а) спасибо: 2,289
Поблагодарили 3,337 раз(а) в 1,667 сообщениях
Вес репутации: 51 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Похожие темы
|
||||
| Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
| Приборы Satlink | stepan71 | SatLink | 4 | 12.09.2024 19:02 |