Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,847
Сказал(а) спасибо: 7,976
Поблагодарили 17,784 раз(а) в 7,312 сообщениях
Вес репутации:
87
В "догонку" к п.289.
Провёл осмотр эндоскопом.Ячейки каталика на вид целые,даже светлые.Следов разрушений по всему периметру не выявил.Но раз открыл, хочу немного и прочистить.
Остановился на средстве "Очиститель катализатора и фильтра Pro-Tec DPF/Catalyst Cleaner (P2985 )".Это пена для очистки,вводится непосредственно в сам катализатор через отверстие кислородного датчика.Пока не брал,нужно заказывать,да и цена немаленькая,более 1500 гривен.
Информации в ин-те о нём маловато.Но вроде есть результат.
Зато много других "рекомендаций" .Одни чистят мочевиной,другие очистителями которые добавляют в топливо.В последние мало верю.Вряд-ли что-то поможет,особенно пройдя через всю топливную систему и камеру сгорания.
Скорее всего продукты сгорания данных "очистителей" ещё больше засрут ячейки катализатора.
Может Кто уже занимался такими манипуляциями?
Поделитесь опытом.
Изображения
3 пользователя(ей) сказали cпасибо:
23.06.2025, 13:27
#2
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 873
Сказал(а) спасибо: 481
Поблагодарили 1,311 раз(а) в 606 сообщениях
Вес репутации:
34
Цитата:
Сообщение от
RW011
В "догонку" к п.289.
Провёл осмотр эндоскопом.Ячейки каталика на вид целые,даже светлые.Следов разрушений по всему периметру не выявил.Но раз открыл, хочу немного и прочистить.
Остановился на средстве "Очиститель катализатора и фильтра Pro-Tec DPF/Catalyst Cleaner (P2985 )".Это пена для очистки,вводится непосредственно в сам катализатор через отверстие кислородного датчика.Пока не брал,нужно заказывать,да и цена немаленькая,более 1500 гривен.
Информации в ин-те о нём маловато.Но вроде есть результат.
Зато много других "рекомендаций" .Одни чистят мочевиной,другие очистителями которые добавляют в топливо.В последние мало верю.Вряд-ли что-то поможет,особенно пройдя через всю топливную систему и камеру сгорания.
Скорее всего продукты сгорания данных "очистителей" ещё больше засрут ячейки катализатора.
Может Кто уже занимался такими манипуляциями?
Поделитесь опытом.
Не заважайте кату працювати !
Вся ота хімія як мертвому припарки .Гроші на вітер .
При виході з ладу кат вирізають і як правило відшивають .
23.06.2025, 17:45
#3
Супер-Модератор
Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,847
Сказал(а) спасибо: 7,976
Поблагодарили 17,784 раз(а) в 7,312 сообщениях
Вес репутации:
87
Цитата:
Сообщение от
sergeyss9
Не заважайте кату працювати !
Вся ота хімія як мертвому припарки .Гроші на вітер .
При виході з ладу кат вирізають і як правило відшивають .
Вирізати та здати в утілізацію за гроші-ЦЕ в нас усі можуть .
Звичайний прийом "ремонту" в автосервісах.
Таке можу й сам зробити вдома,замість "ката" вварити пламегасник та потім перешити "мозги" на Євро 2.
================================
Питання було в безпосередньому очищенні каталізатора хімічними речовинами без знімання з автомобіля .
Дивився ролік в ЮТубі -Очищення каталізатора безпосередньо всередину пінним засобом.Але "шпрехають" на німецькому.Останній ще не вивчив.
.Але й так все ясно,сам процесс та кінцевий результат.
Дійсно є еффект .Як раз і шукаю зараз варіанти подібного засобу.Подивлюсь ще і на китайських платформах.
---------------------------------------------------------------------------
В Мене знайомий в автосервісі вже декілька років миє каталізатори.
Але спочатку повністю знімають з авто ,потім миють в ванні з "спецросчином".
Потім продувка,просушка і ставлять на місто.Секрет розчину нікому не видають.
Але Я можу розкрити "ноу хау".
Звичайний розчин теплої води з миющим засобом "Феррі" .
Вимиває сажу аж бігом.Каталізатор ходе й живе після цього ще декілька років.Звичайно,якщо ячейки цілі і не оплавлені.
__________________
Don't trouble trouble until trouble troubles you
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
23.06.2025, 21:06
#4
Профи
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 873
Сказал(а) спасибо: 481
Поблагодарили 1,311 раз(а) в 606 сообщениях
Вес репутации:
34
Цитата:
Сообщение от
RW011
Вирізати та здати в утілізацію за гроші-ЦЕ в нас усі можуть .
Звичайний прийом "ремонту" в автосервісах.
Таке можу й сам зробити вдома,замість "ката" вварити пламегасник та потім перешити "мозги" на Євро 2.
================================
Питання було в безпосередньому очищенні каталізатора хімічними речовинами без знімання з автомобіля .
Дивився ролік в ЮТубі -Очищення каталізатора безпосередньо всередину пінним засобом.Але "шпрехають" на німецькому.Останній ще не вивчив.
.Але й так все ясно,сам процесс та кінцевий результат.
Дійсно є еффект .Як раз і шукаю зараз варіанти подібного засобу.Подивлюсь ще і на китайських платформах.
---------------------------------------------------------------------------
В Мене знайомий в автосервісі вже декілька років миє каталізатори.
Але спочатку повністю знімають з авто ,потім миють в ванні з "спецросчином".
Потім продувка,просушка і ставлять на місто.Секрет розчину нікому не видають.
Але Я можу розкрити "ноу хау".
Звичайний розчин теплої води з миющим засобом "Феррі" .
Вимиває сажу аж бігом.Каталізатор ходе й живе після цього ще декілька років.Звичайно,якщо ячейки цілі і не оплавлені.
На всіх своїх автівках екологію жодного разу не видаляв , хоча кулібіни рекомендували цю кастрацію .Перша інжекторна машина в мене була в 2000 р. Це була 21093 ''Балтика '' з G.M. інжектором і всією електронікою Бош .
На теперішній - Trafic 2.0 dci [дизель] заглушений клапан EGR без відшивок і сторонніх втручань .
Жодних хімій для чистки форсунок , сажевих , чи каталізаторів - ніколи не використоаував !
Навіть антигель для дизеля ніколи не лив !
Пользователь сказал cпасибо:
Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения
HTML код Выкл.
Текущее время: 21:19 . Часовой пояс GMT +3.
volsat.com.ua